Bewertungen von Vulcano Eetparadijs Werkendam

Neue Beurteilungen

4.0
Carmen
19 September 2023

Pizza was koud en de levering zou 18:05 maar kwam een half uur te laat.

Je
18 September 2023

Bezorging duurt veel te lang,anderhalf uur wachten op je eten dat is niet normaal !! Tip:je weet dat het druk wordt die tijden,neem extra personeel aan. Anders gaan de klanten naar de concurrent ! Dat wil je toch niet


..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Corine
9 September 2023

Om 17:40 besteld en gekozen voor zo snel mogelijk bezorgen. Na meer dan een uur te hebben gewacht telefobisch contact gehad waarna het eten om 19:20 werd bezorgd.

Michel
9 September 2023

Erg goed keurig optijd super

Jolien
3 September 2023

Het eten was van goede kwaliteit. Helaas was de bestelling 50 minuten te laat
..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kees
28 August 2023
An
27 August 2023
M
23 August 2023
Anoniem
8 August 2023
Ippel
6 August 2023

Goede Kwaliteit super pizza's ! Bezorging vlot ruim op tijd , fijn !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brandboer
31 Juli 2023

De bezorgservice was top! Goede afspraken mee kunnen maken, het eten smaakte ook heerlijk. Complimenten voor de patat, heerlijk krokant.

Michel
24 Juli 2023

Ik bestel hier regelmatig dit x was het Super op tijd En het eten was heerlijk Enige min punt sambal saus besteld en een andere saus gekregen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jelle
21 Juli 2023

Lekker!

Ariëtte van Hoek
18 Juli 2023

Het is jaren geleden dat ik een pizza van jullie op had. Maar nog steeds vind ik de calzone zĂł lekker.

Pauline van de poel klip
17 Juli 2023
Anoniem
8 Juli 2023
Jan
1 Juli 2023

Veel te laat ondanks dat er staat zsm waardoor er verwachtingen zijn. Beter is een bezorgtijd te vermelden

Alex Bor
28 Juni 2023

Graag bestellen op tijd die klant doorgeeft en geen kwartier later.

L M
14 Juni 2023

1.5 uur op bestelling moeten wachten

W
11 Juni 2023

Het vlees was minder dan anders en dat bolletje salade word ook steeds kleiner

P
10 Juni 2023

Helemaal in orde, lekker gegeten!

Monique
2 Juni 2023

Heb nog 3 keer online besteld.. en 3 keer niet gekregen wat ik besteld had??? Broodje shoarma grof was niet grof en echt geen extra vlees zat er op? Keer schotel met slaatje stond er bij. Kreeg bak sla net tomaat
? Jammer

Sander
28 Mai 2023

Pizza was lekkker maar koud. De pizzaria zit 5 minuten van mijn bezorgadres vandaan. Dus extra jammer dat het koud was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roan van Oord
8 Mai 2023

Lekker man broer tot volgende week he

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linsey
7 Mai 2023

Bezorging op tijd en eten was heerlijk. Bedankt !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R Bos
3 Mai 2023

we hebben genoten van ons eten, het smaakte heel goed, bezorging ook binnen de tijd, de knoflook is wel erg waterig, eerst was hij dikker, maar voor de rest geen minpunten 👍

Sebastiaan klop
28 April 2023
P van Andel
15 April 2023
P van Andel
12 April 2023
SVB
7 April 2023

Snel bezorgd, kapsalon was super warm en heerlijk vers knapperige friet en sla! Top!

Bergeijk
31 MĂ€rz 2023

Het eten is gewoon top heerlijk genieten de bezorging kan echt beter als ik 1600uur bestel voor 17.30 en de bestelling komt pas om 18.00 vind ik echt een minpunt kan beter ik bestel vrij vaak en de bezorging gaat nog al is mis

Sjanie
25 MĂ€rz 2023

Zoals we gewend zijn. Super lekker en op tijd bezorgd.

Wartkes
24 MĂ€rz 2023
Pieter van andel
23 MĂ€rz 2023
Wij bestellen vaak bij Vulcano 😁
21 MĂ€rz 2023

Prima service en altijd lekker👍

An
15 MĂ€rz 2023
Nancy damen
15 MĂ€rz 2023

Heerlijk was het en keurig op tijd aanrader

Pieter
15 MĂ€rz 2023

Eten was goed warm en lekker!

Michel
11 MĂ€rz 2023

Super snelle levering binne 25min eten was top zoals altijd

Pardoela
10 MĂ€rz 2023

Jaaren lang lekkerste gerechten

Anoniem
9 MĂ€rz 2023

Besteld voor 18.45, kwam om 19.00 aan en pizza's waren lauw en bij de laatste 3 puntjes waren ze koud...

C van den Heuvel
7 MĂ€rz 2023

Tot nog toe geen min punten , het eten is goed Top

Dian
1 MĂ€rz 2023

Super snel deze keer, maar een topping vergeten op de pizza en 1 saus vergeten

Niels
25 Februar 2023

De bezorger was ruim 20 minuten te laat. Onze kapsalons leken niet goed bereid te zijn, de kaas lag als een plak er bovenop gegooid.

Jos Blijenburg
18 Februar 2023
Bergeijk
16 Februar 2023

Altijd goed z deze keer waren dr frietjes wel erg doorbakken

Elize van Varik
9 Februar 2023

Prima op tijd bezorgd. En de Pizza's zijn lekker.

Jaap
2 Februar 2023

Bezorging was 20 minuten later dan gepland.

Sjanie
28 Januar 2023

Super lekker en precies op tijd. Top zaak.

Vink
28 Januar 2023

Super optijd geleverd en goede kwaliteit

Jean
21 Januar 2023

Het eten is heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar

Bergeijk
12 Januar 2023

Ik moet zeggen ik twijfelde toch heel erg tussen kipdoner en kipdoner speciaal volgens mij was er namelijk totaal geen verschil

Bergeijk
7 Januar 2023

Gewoon altijd zo lekker

Sjanie
7 Januar 2023

Keurig op tijd en geweldige kwaliteit

Erwin van de Poel
21 Dezember 2022
De peuter
21 Dezember 2022

Eten was een half uur te laat was koud en broodjes waren helemaal sop. Gebeld over deze klacht wilde ons geld terug (31 euro) maar daar doet vulcano niet aan zeer slechte service slecht eten eens maar nooit meer

Antwort von Vulcano Eetparadijs

Beste heer/mevrouw De Peuter, Tijdens etenstijd kan het helaas drukker dan verwacht worden, waardoor de bestellingen soms niet op de gevraagde tijdstip aankomt (u had om 18:00 gevraagd en de bezorger was rond 18:15 vertrokken). Uw klacht dat het eten koud is aangekomen, zal waarschijnlijk alleen voor uw stokbroodje gezond gelden (er zit namelijk slamix op het broodje). Daarnaast zal de slamix waterig kunnen zijn door het water van de tomaten, dus uw stokbroodje kan daardoor volgens u soppig zijn. Dat betekent dat wij helaas niks kunnen doen in dit geval. We hadden daarnaast de mogelijkheid gegeven dat u uw volgende bestelling gratis zou krijgen, maar u sloeg dat af

Nova
18 Dezember 2022

Levertijd verbeteren. Eten was 40 min te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

matthy
14 Dezember 2022

Bestel hier standaard mijn late-night snacks. Zeer tevreden over de kwaliteit & service

Mieke Zweep
6 Dezember 2022

Heerlijke pizza’s , aardige mensen

Wim
28 November 2022

De sla tomaat waren erg nat

Marci
28 November 2022

Pizza en stokbroodje shoarma waren inmiddels koud na levering.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lex
21 November 2022

Eten was koud. Wel bijna op tijd op een zondag

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van andel
12 November 2022

Duurt veel te lang

Wim
16 Oktober 2022

Jammer ik bestelde een super schotel maar het slaatje ontbrak weer.

sander
14 Oktober 2022

de pizza's waren niet Ăšcht heet maar net warm genoeg. tevens was er eentje niet gesneden.

Patricia
12 Oktober 2022

Genoten van de pizza’s!

Jooooooooooo
8 Oktober 2022

Eten was lekker en warm, 15 te laat bezorgt.

Pieter van Andel
29 August 2022

Eten was lekker en warm, snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

m
23 August 2022

Wat fijn dat we online kunnen bestellen en afrekenen. Het eten was vandaag erg lekker. bezorging netjes op tijd zoals afgesproken.

Asb
19 August 2022

45 minuten later, en dan blijft de bezorger nog zeker 7 minuten in de auto zitten.....voordat hij naar de deur komt.

Gert Versteeg
3 August 2022

Ik vond het eten matig, niet echt lekker. En de bezorging heeft veel te lang op zich laten wachten.

Pieter
1 August 2022

Eten was goed, en warm!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anja Groeneveld
25 Juli 2022

Altijd te laat

Anoniem
25 Juli 2022

Eten smaakte goed, alleen bestellingen zijn helaas altijd te laat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Connie
19 Juli 2022

Helaas dik half uur te laat en weinig doner enz erop, je proeft bijna alleen de bodem

Roos
15 Juli 2022

We bestelden 5 gerechten waaronder een pizza vegetariana (tomaat, kaas, div soorten groente) en een pizza amalfi (tomaat, kaas, paprika, champignons) met extra topping ui. De vegetariana kostte standaard 9,- en voor exact dezelfde pizza incl topping onder de naam amalfi werd 10,- gerekend. Heb div pizza's vegetariana op, van verschillende eetgelegenheden, maar dit was helaas wel de meest saaie die ik de afgelopen 5 jaar ben tegengekomen. De rest van de bestelling was redelijk tot goed. De salade (insalata primavera) een maaltijd op zich en ruim voldoende voor 4 personen als side salad.

Vink
9 Juli 2022
peter
6 Juli 2022

goede prijs kwaliteit verhouding. correcte bezorging!

William
29 Juni 2022

De bezorger was 10 minuten te laat. Op zich geen probleem, maar wat wel erg jammer is, is dat ik in totaal 4 mailtjes heb gehad. Dat lijkt mij een beetje overdreven. De kwaliteit van het eten was wel goed.

Anoniem
24 Juni 2022

Bestelling veel te laat, en pizza was niet netjes, vieze doos

Liedorp
19 Juni 2022

Het bestelde eten was vers en heel lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sib
10 Juni 2022

erg lekker & snel bezorgd!

Iz
7 Juni 2022

Heel lang wachten

Erica
24 Mai 2022

Het eten was koud. Kreeg email om 17.10 uur dat het eten onderweg was maar werd om 17.35 uur bezorgd.

Ser
17 Mai 2022

Aanrader

Bastian
10 Mai 2022

Snelle levering, goed te eten, vriendelijke bezorger.

A
1 Mai 2022

Goed eten alleen jammer dat het een half uur te laat kwam

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bergeijk
30 April 2022

Was weer heerlijk

Lex
30 April 2022
Pieter
27 April 2022

Het eten was heerlijk alleen de extra pita en de sambal zat er niet bij

Monique
21 April 2022
Vd w
7 April 2022

Altijd laat, eindelijk eten krijg je een half kansloos bakje kapsalon. Gebeld, natuurlijk heeft ie een normale gemaakt en moet je niet zeiken. Bestelde meer dan wekelijks. Nooit meer!!!!

Niels van Dijk
3 April 2022
Jan
14 MĂ€rz 2022

Bij bezorging bedoel ik het tijdstip van afleveren. We hadden voor 17:45 besteld en het werd om 18:10 geleverd. Dit was heel erg vervelend! Voor de rest was het eten heerlijk!

Viktoria
12 MĂ€rz 2022

Goed eten, goede service, veel vlees in doner Turkse pizza en kapsalon. Top.

Anja
6 MĂ€rz 2022
Laurens
4 MĂ€rz 2022

Verbeterpunt : Afgesproken tijd is niet een kwartier later.....

Bergeijk
20 Februar 2022

Goed eten maar de bezorging id altijd erg lang half 5 besteld voor 6uur 6.25 is het er

Olga
19 Februar 2022

Altijd goed

1990
6 Februar 2022

Ik heb heerlijk gegeten, alleen heel erg jammer dat de bezorger een uur later was dan we hadden aangegeven en dat het eten niet warm was.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

VDWERKEN
6 Februar 2022

Tijd klopt helaas nooit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A
5 Februar 2022

Beter dat je kunt zien wat zo snel mogelijk is... nu al betaald en dan zie je na een uur pas bezorgd kan worden wat niet uitkomt

Lizette
2 Februar 2022

Levering gevraagd voor zsm, dat blijkt bijna 1,5 uur later te zijn! En dan ook nog niet compleet geleverd. Was wel erg lekker en ruim voldoende per persoon.

Connie
1 Februar 2022

Eten was goed

Fam Vink
29 Januar 2022

20 min later , maar niet erg , was weer goed zoals altijd , zeker tevreden

Nettie bergeijk
24 Januar 2022

Gewoon goed en lekker eten maak er geregeld gebruik van enige min puntje dat de bezorging soms wat lang is gemiddeld 1 uur

Jolanda
9 Januar 2022

Je krijgt echt heerlijk eten en veel .

Pardoela
3 Januar 2022

Altijd perfect

VERLOOP-Visser
2 Januar 2021
Wim
2 Januar 2021
Anja Groeneveld
28 Dezember 2021

Het eten is perfect maar altijd te laat

Johan
22 Dezember 2021

Eten was lekker & snel bezorgd!

Jordy
22 Dezember 2021

Binnen half uur bezorgd en nog eens heel lekker

Saskia
22 Dezember 2021

Het was erg lekker!

Julia
19 Dezember 2021

Driekwartier te laat met bezorgen en dan ook nog de verkeerde pizza.

Anja Groeneveld
13 Dezember 2021

Drie kwartier te laat bezorgd. Dit kan echt niet!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van der Heiden
21 November 2021
Damen
16 November 2021

Half uur te laat bezorgd, snap dat het druk is maar belt dan even dat het wat later wordt